Przejdź do treści Przejdź do stopki
Ogłoszenia

Rekrutacja na stanowisko techniczne inżyniera systemowego technologii kosmicznych – stanowisko ds. eksploatacji oraz utrzymania ruchu urządzeń w projekcie CTK AGH „Centrum badawcze”

Rekrutacja na stanowisko techniczne inżyniera systemowego technologii kosmicznych – stanowisko ds. eksploatacji oraz utrzymania ruchu urządzeń w projekcie CTK AGH „Centrum badawcze”

Informujemy, że Centrum Technologii Kosmicznych AGH poszukuje osoby na stanowisko techniczne inżyniera systemowego technologii kosmicznych – stanowisko ds. eksploatacji oraz utrzymania ruchu urządzeń w projekcie CTK AGH „Centrum badawcze”

Wymagania stawiane kandydatom:

  1. wykształcenie wyższe preferowane techniczne,

  2. bardzo dobra znajomość języka angielskiego, co najmniej na poziomie B2,

  3. umiejętność testowania satelity,

  4. znajomość oprogramowania wspomagającego projektowanie,

  5. znajomość standardów dla projektów w branży kosmicznej,

  6. doświadczenie w pracy w zespole,

  7. dobra organizacja czasu pracy,

  8. zdolność koncepcyjnego i analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania zadań problemowych,

  9. odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  1. znajomość drugiego języka, preferowane: niemiecki, francuski na poziomie komunikatywnym,

  2. znajomość zasad funkcjonowania uczelni publicznych.

Do podstawowych obowiązków pracownika w projekcie CTK „Centrum badawcze” należeć będzie:

  1. udział w pracach inżynieryjno-technicznych związanych z realizacją projektów satelitów AGH1 i AGH2 oraz naziemnej stacji satelitarnej,

  2. nadzór nad eksploatacją oraz utrzymaniem ruchu urządzeń niezbędnych do prowadzenia misji satelitów,

  3. przygotowanie dokumentacji i raportów badań modeli inżynierskich i wersji lotnych satelitów.

Projekt „Centrum badawcze” realizowany jest w ramach programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza” działanie D23 Konkurs Program „Centra” – edycja I.

Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 31.12.2025 r.

Zgłoszenie winno zawierać:

  1. CV,

  2. list motywacyjny,

  3. dokumenty (kserokopie) potwierdzające przebieg pracy zawodowej, wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje oraz ewentualne referencje.

Dokumenty należy przesłać na adres mailowy: ctk-hr@agh.edu.pl w terminie do 30.04.2024 r.

Link do szczegółowego komunikatu

 

Stopka